החשיבות של קורס באנגלית לעו"ד

.קורס באנגלית ברמה גבוהה הוא חלק בלתי נפרד מלימודי המשפטים בכל אוניברסיטה או מכל אקדמית, ולמעשה אחד מתנאי הקבלה למוסדות הנ"ל הוא מלכתחילה מיומנות נאותה בשימוש בשפה הנפוצה ביותר בעולם. יחד עם זאת ישנם מצבים שבהם מומלץ לעורכי הדין לשכלל את ידיעותיהם באנגלית ואת השליטה שלהם בדיבור, בכתיבה ובקריאה בשפה זו – כדי להבטיח לכל אחד ואחת מהלקוחות שלהם את השירות הטוב ביותר האפשרי.

החשיבות של אנגלית מצוינת לעיסוק בחוזי עבודה ותנאי העסקה

דוגמה אחת מתוך רבות לחשיבות של קורס אנגלית ייעודי היא תחום התעסוקה. כך למשל עורך דין שמספק שירות חיוני כמו בדיקת חוזי העסקה בענפים שונים נדרש לגלות שליטה מושלמת באנגלית, ובפרט להכיר על בוריים את כל המונחים הרלוונטיים מתחום דיני העבודה – שכן ישנם לא מעט חוזים שנחתמים בשפה זו. בפרט נפוצה התופעה בעולם ההיי-טק, גם ספורטאים זרים שמגיעים לישראל ומצד שני ספורטאים ישראלים שמנסים את מזלם מעבר לים זקוקים לייעוץ לגבי חוזי עבודה באנגלית, ובאופן כללי מגמת הגלובליזציה ויתרונות הרי-לוקיישן הפכו את החוזים בשפה שהפכה לשפת העסקים הבינלאומית לשכיחים למדי בשנים האחרונות.

עוד כדאי לקחת בחשבון שישנם גם לא מעט מכרזים באנגלית בתחום התעסוקה – עוד סיבה טובה לצורך לשכלל את האנגלית וללטש אותה גם אחרי השלמת התואר עצמו וקבלת תעודת עורך הדין.

סוגיות משמעותיות שמחייבות התעמקות בתחום ספציפי

מצב נוסף שבו נדרשת בקיאות מעמיקה במיוחד באנגלית הוא למידה של תחום חדש. דוגמה טובה לכך היא נושא ההטרדות המיניות שעולה לכותרות שוב ושוב, כולל בהקשר של מקומות עבודה ואחריות מעסיקים, ובאופן כללי מעסיק לא מעט משפטנים.

עורך דין שרוצה לספק ללקוחותיו חוות דעת מקצועיות באמת נדרש להתעמקות של ממש והתעדכנות בתקדימים רלוונטיים, כולל פסיקות שנכתבו ברחבי העולם – ולשם כך יש צורך לחזק ולחדד את האנגלית.

איך לבחור קורס באנגלית מתאים?

השיקול הראשון, והחשוב מכולם, בבחירת קורס באנגלית מתוך האפשרויות הקיימות הוא התאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל עורך דין. אם למשל מדובר בעורך דין שמרגיש צורך בשכלול האנגלית העסקית (למשל לצורך עריכת חוזים מסחריים), באופן טבעי ההמלצה עבורו היא לימודים ייעודיים למטרה זו.

פרמטר כבד משקל נוסף הוא האפשרות לשלב את לימודי האנגלית עם שגרת היום העמוסה ממילא. קורס במתכונת של שיעורים פרטיים בזמנים גמישים, כולל האופציה לשנות את מועד השיעור כשצצה פעילות דחופה במשרד, מעניק מקסימום גמישות ולכן יש לו יתרון על פני קורסים אחרים.

עוד אופציה שכדאי במקרים מסוימים לתת לה עדיפות היא קורס באנגלית מרוכז לכל צוות המשרד. בדרך זו משתדרגת רמת השירות של כל עורכי הדין שעובדים ביחד, כך שהלקוחות יזכו למענה מקצועי להפליא לכל פנייה.

זקוקים לעו"ד המתמחה בדיני ספורט?

להתייעצות ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם!