מחיקת חובות -להעזר בשירותיו של  עורך דין לפשיטת רגל

יש דברים שהיינו רוצים שלא לחשוב עליהם ובטח שלא למצוא את עצמנו מתעסקים בהם, איכשהו למרות שלא קיים אדם שמעוניין בשירותיו של עורך דין לפשיטת רגל הרבה מאוד אנשים מוצאים עצמם זקוקים לו. במצבים אלו, יעניקו עורכי הדין שירותים שונים במסגרת עולם התוכן בו הם עוסקים; החל מליווי צמוד לכל אורך התהליך, ייעוץ לגבי הצעדים הנכונים ביותר ועד לייצוג משפטי. מחיקת חובות היא אפשרית, צריך רק לבחור באדם הנכון שיעזור לכם לעשות זאת!

 

מתי נפנה אל עורך דין לפשיטת רגל

לפני שנדבר על עורך דין לפשיטת רגל ומתי בדיוק כדאי לפנות אליו, כדאי להסביר אולי מה זה בכלל אומר, פשיטת רגל. ובכן, מדובר בהליך משפטי בו מוכרז עסק מסוים כפושט רגל, לאחר שזה הגיש בקשה לבית המשפט. לתהליך פשיטת הרגל ישנן 2 מטרות:

  • לחייב את פושט הרגל לשלם את חובותיו לנושים, אך במקביל לאפשר לו להשתקם ולחזור לשגרה בכדי להצליח לעמוד בחובותיו. כלומר, תהליך פשיטת רגל הוא בעצם הסדר המתקיים בין החייב והנושים, בצורה חוקית ותחת פיקוח המערכת המשפטית.
  • כשאדם נכנס לתהליך פשיטת רגל הוא מקבל מעין הגנה מסוימת המאפשרת לו להמשיך לעבוד בכדי לעמוד בחובותיו. במידה והחייב לא עומד בדרישות, יפעיל בית המשפט כונס נכסים בכדי להסב את נכסי העסק עבור תשלום החובות.

 

זה אמנם אפשרי לצאת מהמצב המתוסבך, אבל לא חייבים להכנס אליו מלכתחילה. קיימות המון סיבות לכך שאנשים נכנסים לחובות שאינם מצליחים לעמוד בהם; ניהול עסקי שגוי, התנהלות כלכלית לא נכונה גם ברמה האישית, תשלומים שנדחו ועוד. נסו לעשות כל שביכולתכם בכדי להמנע מהסיטואציה, ואם בכל זאת למרות הכל הצטברו חובות כבדים, מומלץ למהר ולמצוא עורך דין לפשיטת רגל מקצועי שיוציא אתכם מהבוץ.

 

פשיטת רגל לא חייבת להיות כזה עניין גדול

ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון ביותר למצוא בו עורך דין פשיטת רגל שיעזור לכם לחזור במהירות לשגרה שלווה, ללא צל המרחף מעל ראשיכם. טופ עורכי דין מזמינים אתכם לאפשר לנו לעמוד לצדכם לכל אורך התהליך, ולסייע לכם להתמודד מול המערכות השונות בהן תיתקלו. כשמאחוריכם עומדים עורכי הדין הטובים ביותר בתחומם, תהיו בטוחים שהדף החדש שאתם כל כך מצפים לו עומד להגיע מהר יותר משחשבתם. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר בהקדם, ובואו לדבר איתנו על כוס קפה.

זקוקים לעו"ד המתמחה בדיני ספורט?

להתייעצות ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם!